Thursday, May 26, 2011

(^_^)..seRangan kaLi ke -2..(^_^)


KENAPA DENGAN AKU!!!!!

Semalam sekali lagi aku kena serangan sama macam yang aku kena kat umah Tok Jembal. Cuma yang bezanya kali ni aku tak boleh nak gerakkan tangan & kejang sesangat..Nasib pinggul ke bawah tak ada rasa apa-apa tapi perut plak yang mengeras sesangat..Sehabis boleh aku lawan & cuba gerakkan juga akhirnya pertarungan aku berakhir..gigi menggigil-gigil menahan seolah-olah kesejukkan yang melampau..ermmmmm

KENAPA DENGAN AKU!!!!!

Semalam seawal jam 8.30pm hujan selebat-lebatnya, aku cuma on kipas itu pun no 1 je..Nak kata sejuk sangat takde la sbb ekon mmg xde..aku pun by 10pm dah lena & sedar-sedar bila terkena serangan itu..After semua ok aku tgk jam baru pukul 12.30am..Kali ini pun sama aku rasa mcm dh lama aku tidur padahal baru je 2 jam sama mcm malam sebelumnya...Sampai ke cerah bumi aku takut untuk tidur..bila dah sedar semuanya kembali macam biasa aku boleh bergerak & berjalan seperti nothing happen...ermmm

So ...

KENAPA AKU JADI BEGINI !!!!!!


Adakah ini tanda-tandanya aku nak...........

Ermmmm..

Entahlah..

 ku Mohon PadaMu Tuhan jauhkan aku dari segala bala yang tidak diingini..
AMIN



No comments:

Post a Comment