Thursday, May 19, 2011

(^_^)..YuYu Yaacob biG day- koNvo..(^_^)


Today is yuyu yaacob convocation..19 Mei 2011..

20 jari Kak Nur susun Yu, even Kak Nur pernah berjanji akan hadir hari bahagia Ayu ini..Maaf bebanyak Kak nur pinta Yu.. Kak Nur tidak berkesempatan untuk sama-sama meraikan kejayaan Ayu ini even baju yang sepatutnya Kak Nur pakai masa konvo Ayu dah pun siap tempah...

Today is ur BIG DAY..CONGRATULATION YUYU YAACOB..Kak Nur mampu menyaksikan dari kejauhan dan Kak Nur doakan agar Ayu gembira meraikan bersama-sama famili terchenta. Kak Nur harap lepas ni Ayu dapat kerja yang setimpal dengan apa ilmu yang Ayu pelajari selama ini..Doa Kak Nur sentiasa untuk kejayaan Ayu..sekarang Ayu selangkah ke alam dewasa & seterusnya meneruskan perjuangan famili Ayu serta mencorakkan kehidupan Ayu untuk masa akan datang..I'm proud be part of ur famili & ur Sister in law..Kak Nur takder adik dan Ayu serta adik-adik yang lainlah merupakan adik kak Nur..ingatlah dengan kejayaan bergraduasi inilah seorang anak itu mampu membuatkan seorang ibu tersenyum lebar & bangga mempunyai anak yang bijak pandai dalam menuntut ilmu duniawi & akhirat..

*Bila Ayu datang Terengganu sambung lesen kereta nanti, Kak Nur belanja Ayu sempena hadiah konvo ni yer..Terimalah dulu sejambak bunga yang tidak seberapa dari Kak Nur..Kak Nur mampu kirim bunga dan harap Ayu suka akan bunga itu..Tahniah Yu..

Tahniah Nor Hidayu Mat Yaacob

1 day before Yuyu Big Day
Her cousin, Ira Kyra celebrate Yuyu Big Day with steamboat

Yuyu with her BFF- Diana.
Na, awat nmpk chubby ckit..
jgn marah ye knur gurau jer.

Yuyu with part of her famili
Mom & brother


No comments:

Post a Comment