Wednesday, May 25, 2011

(^_^)..keNapa seMaLam..(^_^)


Kenapa dengan aku semalam!!!!..

Aku rasa semalam adalah tidur aku yang paling lama di abad ini....apa yang aku ingat aku cuba offkan ekon...aku rasa tersangatlah sejuk..tidak sampai beberapa minit after off ekon seingat aku seluruh tubuh aku tak mampu untuk digerakkan untuk seketika..tangan seolah-olah kaku & seluruh tulang pinggul serta paha tidak dapat digerakkan..aku cuba untuk melawan dan bergerak tapi tidak berdaya...tersangatlah seksa aku rasakan..menggigil-gigil seluruh tubuh...takder kata-kata yang mampu keluar dari mulut untuk menyatakan kesakitan yang aku rasa..seolah kerongkong  aku disekat..sakit yang amat.!!!.


KENAPA DENGAN AKU!!!!!

crampkah aku???
atau
kena tindih ke aku????


Aku masih bernasib baik..mempunyai teman sekatil yang memahami..membantu aku untuk meregangkan mana-mana otot yang perlu..Thanks you so much ... Aku tidak berniat untuk mengganggu tidur lena mu semalam..Maafkan aku.. Pada detik peristiwa ini terjadi jam  baru sahaja menunjukkan pukul 1.30am...selepas kejadian itu, aku tidak dapat lena sampai ke pagi...=(

Kenapa & Mengapa!!!!!!


No comments:

Post a Comment