Tuesday, May 31, 2011

(^_^).kalau percaya sYiRik..tapiii berikhtiarlah.(^_^)



tolonglah...tolonglah..tolonglah
aku merayu..
udah-udah la buat itu ini pd saya..
kalau ini caranya,
nak dapatkan sesuatu mende tu dgn cara yang tak betul..
anda dah pun berjaya ..
ambil lah..ambil lah..
bawa la semuanya pergi jauh-jauh..


tolonglah..tolonglah..tolonglah...
kesiankan lah saya,
saya dah cukup penat diperlakukan begini,
muntah itu adalah sesuatu yang memenatkan,
muntah itu membuatkan saya lembik ,
muntah itu menghilangkan tenaga saya,
muntah itu membuatkan mood saya hilang.


tolonglah..tolonglah..tolonglah...

sampai hati perlakukan saya begini..
saya mampu berikhtiar menyembuhkan diri saya sahaja,
selebihnya biar ALLAH yang membalas atas apa yang sudah berlaku,
bertaubatlah
insaflah
sebelum semuanya terlambat..


Ya-Allah,
Sampai bila harus aku menunggu,
Sampai bila harus aku luakkan segala isi perutku,
aku cukup penat,
aku sangat tidak bermaya,
hilang segala tenaga aku,
Bantu lah aku Ya Allah,
Sembuhkanlah aku,
Kembalikanlah aku pada diri aku yang asal,
Ku MOHON.



No comments:

Post a Comment