Monday, April 11, 2011

joHan teNis 2011

Kamilah JUARA TENIS antara PTJ 2011...

8-9 April 2011 : Berpanas..Berhujan akhirnya Kejohanan Tens Antara PTJ telah berlangsung..Seramai 8 PTJ mengambil bahagian dlm games ni..(walaupun 4 kali je sempat turun trainning pukul2 bola sengsorang sbb partnet takder) tp berbaloi..:P


Muka suci bersih lagi sebelum berpanas & berhujan
Jumaat 8 April- Sangat berbaloi la aku berpanas sampaikan sunburn lengan & muka..pedih weii time nak mandi & cuci muka amik air semayang..Terik mentari atas kepala games jam 2.30pm after solat jumaat..mau tak sunburn..fuhhhhhhhhh...tapi sunburn pun tetap puas hati dapat kalahkan team double wanita FASM (8-5)...Game ke-2 terpaksa tunda ke esokkan hari sbb dh maghrib. Nak main malam tapi pihak lawan takleh mai sbb yg takdpt nak dielakkan.. Diskus punya diskus main keesokkan arini seawal jam 7.30am..

Sabtu 9 April- Game ke -2 diteruskanseawal jam 7.30am (main dlm gerimis) dgn melawan FST dan kami menang lagi (8-6).. Tanpa berehat panjang games ke -3 melawan Pendaftar diteruskan dan sekali lagi aku menang besar (8-3)..Akhirnya team kami dapat mara ke separuh akhir bertemu dengan FMSM. Masa lawan FMSM ( main dlm hujan renyai-renyai) aku tewas (4-8)..takpe rezeki tak berpihak pada aku masa tu maklumla dari pagi 3 games dah main...berentap punya berentap akhirnya sekali lagi team kami menang melawan FMSM dan kami berjaya mara ke peringkat AKHIR dan bertemu semula dengan team PENDAFTAR yang kalahkan kami dalam kumpulan...Aku lawan semula dengan team wanita pendaftar dan sekali lagi menang dengan mata yang sama masa dlm kumpulan (8-6) ( walaupun main dlm renyai-renyai).. Strategi dan kerahan tenaga mula dibuat oleh team2 kami & akhirnya kami MENANG ditangan PENDAFTAR dengan mata besar (3-2) sekaligus merangkul JOHAN TENIS 2011...
Kamilah JUARA 2011


Tahniah diucapkan kepada semua team....:JOJO, SHUK, AZAM(my hubby), SHAHNON, WAFI, AZRI, HAFIZ, KAK HANNA , AKU & ZURA. TQ banyak2 pada boss kami Prof LOKMAN sbb bagi keizinan kepada kami trainning time opis hour selama 2 minggu...( tapi aku sempat turun 2 kali je )

Diharap tahun depan team kita mampu untuk mempertahankan kejuaraan ini lagi...chaiyok..chaiyokk..chaiyokkk...

So layan je la pic sepanjang kejohanan ni berlangsung yer..macam2 aksi & ragam...


Semangat nak main punya pasal sampaikan breakfast pun tak sempat
belasah makanan urusetia & ngap tepi longkang je 

Game Penentu AZAM & SHUK
Akhirnya AZAM & SHUK menang & mereka shuffle seround
     
Aku & Hubby -1 team

Kami belasah JAMBU LOVE

Kenangan TENIS 2011

suNor




No comments:

Post a Comment