Wednesday, August 3, 2011

(^_^)..aLaHaN teRuk..'Eosinophilia'??!!!!!!..(^_^)





tgk jam dah nak kul 4pm, break jap lah ngadap monitor susun buku molaska ni, dari lps sahur lagi duk ngadap.. nak pi PKU aka Pusat Kesihatan Universiti jap untuk mendapatkan rawatan sbb tak tahan dah nak tanggung..hbs segala minyak & krim aku sapu sblm ni tp x tahan juga..serangan kali ni boleh dikatakan teruk gak..dah seminggu x ilang2 ..nak tak nak Doc terpaksa inject jugak la sejarum sbb dia tgk teruk sgt dah alahan pada kulit kaki & tangan & bacaan tekanan darah pun sedikit rendah arini..bukan ke mmg tekanan darah aku g2 dh dr dlu lagi.. rendah je manjang..x padan dgn body..Doc bgtau "awak ada 'Eosinophilia' ni"..cepat-cepat aku tnya mende apa tu Doc???!!!..dia pun kata tu bahasa sains kalau bahasa kita gak kulit aku alahan & sensitip kepada mende2 kotor, berhabuk, air tak bersih or bnyk clorin..ermmm termenung aku kejap..berlegar2 dlm kepala aku maybe kesan sampling last week kot...ermmmm mungkin juga..sbb duk main mangrove  & tdo dlm cabin yg penuh dgn habuk 5 hari jugak.. sbb tu aku rimas kalau tgk rumah & opis berhabuk & sepah..x senang duduk jadinya..tu salah satu faktor pun ye juga tp mmg aku sakit  mata kalu mandang mende bersepoh sana sini..hok letih pun jadi ilang.. letih mcm2 mn pun nak jugak kemas dlu rumah kasi clear baru betul2 rest..apala nasib badan aku ni..sekarang mata dah lali2 kesan dari ubat doc inject td..dpt 1 pack vitamin C, 1 pack ubat alergic telan & 1tube Econazine suh sapu... psssttttt..psssttt... smart gok poseng doc tadi..mcm2 kami bual..terutama pasal keje aku..hahahaha bual2 kosong je td sbb patient pun xdop..maklum la bulan pose & student pun cuti sem lg..waktu berbuka pun lambat lagi..apa kata ZzzzzZzzzzz dlu lah sebelum pi majlis berbuka puasa kelab INOS arini kat BBSeafood..jgn x terbgn dh lerr..so dapur off la arini..maybe 3 hari gak kot off sbb hubby pun takder ke KL..


ala2 mcm ni dah kaki saya..huhuhuhu


adiosss...
daaaa...






No comments:

Post a Comment