Friday, August 12, 2011

(^_^)..weeKeNggggg..(^_^)


12 Ramadhan 1432
Jumaat 1.20pm

Pejam celik pejam celik dah nak 2 minggu puasa..
Today sama juga dgn weekend minggu lepas..
2 kali dh weekend di bulan pose ni same je activity aku..
Same..same..same..
Just ngadap & siapkan buku Catalogue of Molluscs ni jer..
Kat opis pun hadap ..umah pun hadap..entah la smpi bila nak setel..
Nak muntah dah aku hadap siput2 ni semua...

Arini dapur tak berasap..
Juadah berbuka aku simple jer mkn apa yang ada dlm peti ais..
Masuk microwave then reheat jer...
Senang & Simple kan....or malas??!!!
Kalau sengsorang mmg malas nak pk masak or mkn..
Belasah je apa yg ada.. janji berbuka & perut kenyang..
Kihkihkihkih...

Oooo lupa lak nak habaq..
Aku malas masak bukan apa...
Tak berbaloi nak msk mkn sorg..
Mr. hubby takder arini ..
Ke KL ngan kengkawan..Shuk + Zizi + Jojo..
tapi balik hari katanya..
wowwww...pi KL balik hari..ganas2..
Just pi shopping, window shopping & cuci2 mata di KL...:P

Acu Cuba Try Test Sms member sana sini..
Semua ada agenda tersendiri..
Balik kg, dating, masak2 for famili..ermmmm
Kelipah..kelipah lagi la aku ..

Ingat ptg ni nak g culik kakak Bella lah..
Boleh gak buat teman2 berbuka aku arini..
Ada gak teman nak sembang..
Walaupun dia tak paham apa yg tersurat & tersirat di hati kecik aku ni..
Janji dia mampu buat aku tersenyum..
Kakak, nnt hujan dah berenti antie pi culik kakak yer...

Arini bnyk hbskan hari dgn buku..
Selingan cerita korean @One HD smpi muntah..
Dan tak lupa juga lagu Beribu Sesalan @youtube..
Dgr je lagu ni teringat akan Drama Annissa TV 3..
ermmm...

Persiapan raya??!!!!
Tak payah tanya la..no money no talk.. :)
Tapi keinginan tetap ada..
Nama dah pun perempuan a.k.a wanita a.k.a isteri..
Mestilah nak prepare & beli mcm2kan...
Tungguuuuuuuuuuuu...
Have money..baru kita talk talk talk yer...:)

Jom layan Beribu Sesalan dlu lah..
Silap2 boleh tangkap leleh layan lagu ni sengsorg..:)
ermmmmm...


No comments:

Post a Comment