Tuesday, August 9, 2011

(^-^)..MuJuR la sanGat..(^_^)


9 Ramadhan 1432

ermmm nak marah ke nak maki???!!!!!!..
kot ye pun xnak aku kali ni, jgn la buat reason yg tak munasabah..
time x nak aku macam2 alasan la bagi..
tapi time nak aku..amboi2 lembut gigi dari lidah..
banyak chantek...
tapi takpe..
aku tetap gembira..
aku syukur..
if aku x perlu pergi..
banyak mende aku leh fokus & buat..
terutamanya masak utk suami aku..
seminggu tuuuuu..lama woooo...
mana mungkin hati aku tenang tak masak utk dia..
tinggalkan rumah lama2
 bulan2 pose lak tu..
banyak pahala tau kalau dpt persiapkan juadah berbuka & bersahur suami..
dan juga..
aku leh fokus siapkan buku  Catalogue of Molluscs tu kat rumah..

Thanks God..
apa pun tunggu je la jadi pergi ke tak..
jgn last minit nak suh gak aku g..
mau aku ngamuk la nnt...
fuhhhhhhhhhhh...macam2 hal....



No comments:

Post a Comment