Sunday, September 11, 2011

(^_^)..raYa 2011..(^_^)

Tahun ni raya sangat berbeza dari tahun sebelum-sebelumnya & takde apa yang special kali ni..tapi aku tetap bersyukur pada yang Maha ESA kerana masih memberi kesempatan kepada aku untuk berpuasa & menyambut kemenangan aku berpuasa. Raya tahun ni xde prepare apa pun...(no money no talk..:))

1. Baju raya takde..1 Syawal aku pakai baju yang jahit 2 thn lepas..tudung?? tetap tudung lama..pendek kata seme pakaian lama..tp syukur ada gak pakaian nak pakai..

2.  Raya tahun ni tak sopping apa pun melainkan 2 helai suar jeans BUM + 2 pasang sepatu (suami belikan) tu pun sbb seme sepatut yg ada dah kopek tapak...:(

3. Bonda & suami xde di pagi 1 Syawal..hbskan masa 1-3 Syawal bersama famili mertua..alhamdulillah ..sempat bawa ke mana saje mereka nak beraya di rumah sanak saudara..ada setgh rumah tu aku xpernah pi pun even dah 5 thn kahwin..:)

4. Takde pic raya berdua utk tahun 2011.................

5. Aktiviti raya 2011 just semayang sunat hari raya + tido + balik umah mertua + balik umah bonda + makan2 + tido lagi + jenjalan umah sedara in law + 2 kali umah kawan suami + balik ke ganu + cancel cuti + kerja as usual..ermmmm

6. Setahun keje xde apa pun leh reward diri sndri lg..ingat nak jer cuti panjang & rest lelama...jenjalan sana sini hilangkan stress lps dah struggle siapkan buku sblm ni..tp still sama gak..(no money no talk yer..:)..)

7. Pendek kata..jangan la 2011 aku ni lebih teruk dari tahun2 sblm ni..org lebih maju insya allah ...aku akan menyusul???!!!! dissapointed..frustrated..sad..down..barang yg lepas usah di kenang..moga2 ALLAH makin melindungi & menyayangi aku sebagai insan kesayanganNYA..Amin..

1 Syawal
2 Syawal
3 Syawal
4 Syawal

6 Syawal


7 Syawal



11 Syawal

12 Syawal

No comments:

Post a Comment