Sunday, June 26, 2011

(^_^)..uda & daRa..(^_^)

tersebut al kisah..
..
..
pabila...
..
tatkala...
...
..
si uda & si dara bertemu!!!!!!!!!!!!!!
..
..
bermadu kasih..






..
berkongsi luar & dalam..
..
berkongsi segala cerita..
..
berjanji sehidup semati ( erkk agak2nya sorg hidup sorg lagi mati la kot)
..
suka & duka..
..
sama-sama harungi..
..
aku topup kau..
..
kau topup aku..
..
kau sms aku..
..
aku balas sms kau..
..
aku sayang kau..
..
kau tak sayang aku pun..(wakakakak)
..
aku suap kau..
..
kau suap aku..
..
aku tolong kau..
..
kau tertolong aku..
..
bagaikan..
..
merpati 2 sejoli..
..
bagaikan..
....
dunia ini mereka yang punya....
..
hanyut di alam fantasia bulan madu-by search




hey!!!

..
people people outside there...
..
behave urself..
..
becos of this..

they such a liar..
..
but not all of them like that..
..
..
erkkkkk..erkkkk...
..
..
mode: emosi terganggu...terbawa-bawa cerita member yang duk meluah kat aku plak..
..
..
arghhhh suckkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!
..
..
astagfirullahalazim...
astagfirullahalazim...
astagfirullahalazim...





No comments:

Post a Comment