Tuesday, June 21, 2011

(^_^)..duRian ruNtuh..(^_^)



P1-P2 baru je 4 bulan merasa.. boleh la rezeki dr takder kan...baru je naik ciputtt tp takkan smpi tahap ni job aku dpt..gile tak mboh aku naik pangkat kalau gni..baru tugas (C41 sp ) rasa nak serendder doh belum lagi naik C44..mujur jugak la keputusan aku amik masa seme pakat tnya aku tak apply ke post C44 ada 3 kosong tu..senang je jwpan aku..ramai lagi supper dupper senior dr aku yg lom boleh..bagi kat diaorg jer la..
(tapi diorg amik partikular seme ngan tiha rugi ah dok mintak)
dakpe la malas nak mintak..pendek & ringkas je aku jawap..hahahhaha..padahal mmg aku xkan dptnya & takut tak tertanggung tugas jer..yang sedia ada ni pun mau putus urat saraf aku ada hati nak pikul tugas berat lagi..perghhhhh selamat tdo smbil duduk la ko...


bila tgk tajuk tu gempak giler kan..mau taknya sape taknak kalau dpt durian runtuh..tapi jangan la hangpa perasan..yes mmg betui aku dpt durian runtuh sebanyak
RM 365, 000.00..
perghh giler bnyk wooo kalau korang nak tau..durian runtuh mende kalau duit tu duit opis..meja dah sah2 tiap-tiap pagi bersepah-sepah sana sini quotation, RO, tender tu tender ni..spek itu spek ini..tinggal sikit jer lagi wayar2 aku ni semua nak tercabut..sorg mai yg ni x setel..tinggal kat aku, mai lagi sorg yg ni pun lom setel tolong boleh???manyak chantek betoi muka...Mr. Mr supplier pun x putus-putus mai jumpa..opsss ada gak yang kacak2 dr fisher tadi..opsss terlebih sudahhh..yang cun melecun dr vista..perghh semuanya menguji iman sungguh...aduoiii la kalau aku ada company sndrikan best !!!!! boleh aku beli ngan company aku je semua senang citer..opssss mn bulis tak pasal2 aku kena cekup ngan BPR nanti..xmau aku tdo dlm lokap..


pembelian aset satu hal dah..di tambah..tambah..tambah dengan buku siput yang makin jadi siput (baa alif baa yaa) ni lagi buat mmg betoi2 wayar aku nak short..rasa nak bertukar kepada autobot dah..ehh ..ehhh sebut2 pasai autobot ni tak lama dah cite peberet aku nak kuar wayang ni ..transformer ..end of thins month..sempat tak aku nak tgk ni???? nak gak release sekali sekala...mn mungkin wayar aku tak short.. buat buku siput sengsorang weiiii..nama je ada comittee..kadang tu ckp pun sengsorang..sampaikan nama2 spesis ni kalau buh nama anak pun sodap..hahahaha..doh la dulu ngaji degree  pasal pasir after 6 thn kemudian kena buat buku siput!!!!!! wtfishhhhh....mmg lari bidang terjun sungguh la..mau giler (baa alif baa yaa) la aku gni..apa pun dlm duk takleh2 1st draf coming soon..bangga jap..(psttt aku seorg pengarang siotttt)...hahahahah (gelak jahat jap) dlm2 duk blur2 pun hmpir menjadi gak buku aku ni..dlm2 duk penuh dgn sejuta problem pun bakal siap jugak buku aku ni...kemon la kemon la..hahah..lantak la commitee nak kata apa nnt korang komen la yer..kalau korg rasa nak perfect korang buat sndri ah deh..boleh g2!!!!! hehehhe..hope segalanya dipermudahkan..AMiN..

Ya Allah bantu & permudahkan segala urusan ku..





No comments:

Post a Comment