Thursday, June 16, 2011

(^_^)..bengang tahap meRah cupiNg telinGe..(^_^)

grrrrrr.....
grrrrrrrrrr...
grrrrrrrrrrrrrr..
grrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
geram wehhhhhhhhhhhh..

kenapa la buat aku macam ni..kot yer pun terlepas pandang nak maklum..sape yang berkenaan tu alert la bgtau..kan dah susah, sampai masa semua nak, aku xdapat nak bg..maklumla 2 3 hari sebelum hari kejadian..paling2 tak aku prepare la semua mende yang nak..chantek-chantek lagi aku bagi...mende seme A-Z aku yg buat.. Conteng itu.. Conteng ini.. Lukis itu.. Lukis ini.. then.. sampai masa.. cari aku.. minta.. mau x terkezuttt...bengangla aku.. nak bg apa???? prepare pun x.. aku mmg tgh struggle siapkan mende tu semua tapi versi kerja aku la..aduhhh la.. nape la buat gni..!!!!!!!!!!!!! tolongla lepas ni jgn la buat gni lagi..nasib bukan big boss chair..kalau tak...mati aku kena dengan big boss nanti..!!!!!!!!!!!

Hello missss..hello missss..
yinda porenggekkkkk..

sorri morry..
sori naik lorri la yerr..

WT__________________

p/s: pagi2 dh buat aku hangin satu badan..habis spoil Mr. Mood aku..gerammmmmmm...arghhhhh

No comments:

Post a Comment