Tuesday, March 22, 2011

aNgeLiNa peNghiBur hAti iBu...

Hari ni genap 10 hari aku menjaga & membela angelina..angelina seolah2 memahami apa yg tersirat & tersurat di hatiku..Dia lah penghibur aku di kala aku kesunyian untuk menempuh & melalui hari-hari yang penuh dengan dugaan demi dugaan dalam menghabiskan sisa-sisa kehidupan yang entah tinggal beberapa lama lagi aku pun tak pasti..yang pasti selagi khidmat aku diperlukan akan aku berkhidmat sampai ke akhirnya....apa yang menguatkan aku adalah kesabaran yang TUHAN berikan dalam diriku..

Angelina dh start paham kita marah..kita sedih..kita gurau..kita panggil bg mkn..even hati & otak penat , sarat & serabut bila ada dengan dia lupa seketika masalah itu..

Angelina seolah2 memahami segalanya sbb 2 mlm ni kalau aku rasa sedih sgt dia mai je gesel2 muka dia kat perut kita even kita dh nak tdo...last2 dia pun tertdo ngan kita jugak...sgt tersentuh bila malam kelmarin dia kacau hubby yang tengah duk baca buku last2 kena pok sekali ngan buku terus dia ngajuk duk diam jerr..smpi la kita panggil pun dia duk diam je sbb nak kita pujuk & belai dia..kalau haiwan tau merajuk dan ingin dibelai apa lagi manusiakan...

Aku sangat2 berharap hayat angelina dengan aku lama dan aku berharap mampu memberi yang terbaik untuk dia..hanya dia lah pengubat hatiku yang duka di sini..yang jauh dari famili2 tersayang...

Ketahui lah oleh mu angelina yang iBu sayangkan kamu....

Just tgk pic angelina yerr..baru berumur 3 bulan & berharap akan menjadi angelina yang membesar dengan sihat dan kuat ye angelina @ angie @ mekna..


Nama: aNgeLiNa ( azam 2011)
jantiNa: geGirl
Umur: 3 buLan
Mak & Ayah: from overSea dtg beraNak terus Mak & Ayah dia tinggalkan dia 3 beradik sini... (2 boboy & 1 gegirl) & gegirl sy selamat beli pada 13 MAC 2011 jam 6pm...
KeturuNan: RagdOll cats
Ciri-ciri ragdoll:
1. blue eyes
2. semi-long hair
3. female weight 3.6kg-6.8kg
4. Pointed - One color darkening at the extremities (nose, ears, tail and paws)
5. Mitted - Same as pointed, but with white paws, abdomen and hind legs. With or without a blaze (a white line or spot on the face), but must have a "belly stripe" (white stripe that runs from the chin to the genitals) and a white chin.
6. Bicolor — White legs, white inverted 'V' on the face, white abdomen and sometimes white patches on the back (Excessive amounts of white, or "high white," on a bicolor is known as the Van pattern, although this doesn't occur nearly as often as the other patterns).

No comments:

Post a Comment